Options
Menu

Interface ITextUnit

Hierarchy

Index

Properties

animate

このプロパティに関数が定義されているとき、 TextAlive の通常動作(割り当て済みテンプレートの animate 関数を呼ぶ)はスキップされ、この関数が呼ばれる

When animate function is defined, TextAlive default behavior (call animate functions of all assigned template instances) is suppressed and this function is called instead

children

children: IRenderingUnit[]

duration

duration: number

描画ユニットの長さ [ms] / Duration of this rendering unit [ms]

endTime

endTime: number

next

parent

previous

previous: IRenderingUnit

startTime

startTime: number

text

text: string

文字ユニットに含まれるプレーンテキスト / Plain text contained in this text unit

Methods

contains

  • contains(time: number): boolean
  • Parameters

    • time: number

    Returns boolean

getType

  • getType(): number
  • この描画ユニットの種類 / Type of this rendering unit

    see

    UnitTypes

    Returns number

overlaps

  • overlaps(startTime: number, endTime: number): boolean
  • Parameters

    • startTime: number
    • endTime: number

    Returns boolean

progress

  • progress(time: number): number
  • 指定された楽曲中の位置をこの描画ユニット中の位置 [0, 1] にマッピングして返す

    Returns the position in this rendering unit [0, 1]

    Parameters

    • time: number

      楽曲中の位置 / Position in a song

    Returns number

toString

  • toString(): string
  • この描画ユニットの文字表現 / String representation of this rendering unit

    Returns string